Op weg naar sociaal, onderzoekend, duurzaam en persoonlijk onderwijs!

Op 1 februari 2020 is de Open Dag van het Panora Lyceum, een dag waar wij enorm naar uitkijken. We bieden jullie dan de mogelijkheid om kennis te maken met ons gebouw aan Holterweg 121. We maken er een echte Panoradag van: sfeervol, warm, en vooral ook lekker actief. Zodra je bij ons binnenkomt, nemen we je mee op reis!

Na de Experience en What’s Next is het nu tijd om sfeer te proeven in het gebouw waar volgend jaar de school start. Daar ontmoeten jullie de medewerkers die op het Panora Lyceum zullen gaan werken. Het is een mooi moment om met hen in gesprek te gaan.

Het Panora Lyceum staat voor onderzoekend leren en dat laten we jullie graag beleven. Er is veel te doen op onze Open Dag, een kleine greep uit het programma:
  • jullie maken op een speelse manier kennis met tweetalig onderwijs (TTO);
  • jullie ervaren waar Unesco voor staat;
  • jullie krijgen aan de hand van korte opdrachten een beeld van de thema’s Aanpassen en Ontdekken. Ook ligt het uitgewerkte leerlingenmateriaal van deze thema’s klaar, een mooie gelegenheid om dat eens rustig te bekijken.
Natuurlijk geven we op de Open Dag ook veel praktische informatie, bijvoorbeeld over het rooster, want hoe ziet zo’n lesdag er eigenlijk uit? Of over het mentoraat, want wat doet een mentor? Overigens, op sociale media stelt een aantal mentoren zich nu al aan jullie voor in een kort filmpje. Op de website is nog veel meer informatie te vinden.

Wij nodigen jullie van harte uit op 1 februari van 10.00 uur tot 15.00 uur voor een reis door ons Panora-landschap. Wij hebben er enorm veel zin in!

Parkeren tijdens de open dag

Parkeren kan het best op het grote parkeerterrein bij het station/papierfabriek. U hoeft dan maar een klein stukje te lopen naar de Holterweg 121. Daarnaast staat een deel van de parkeerplaats van tuincentrum Vriezen ook tot uw beschikking. Uiteraard kunt u uw fiets in onze fietsenstalling kwijt. In verband met de drukte is dit een aantrekkelijk alternatief.

Let op! In de buurt van de Holterweg geldt een parkeerverbod.
© 2024, Panora Lyceum. Alle rechten voorbehouden.